Thursday 22 September 2016

5 - htp 38






+

Artk Bitkisel Antidepresivos da en az kimayasal olanlar kadar depresyon cinco hastalklarn benzer (anksiyete Mentales, Panik Atak, fobiler, obsesif kompulsif bozukluk, travma sonras stres bozukluu vs) baarllar tedavisinde. Bunu 5htpyi tandktan sonra bien daha grdm iyi. Aslnda 5htp denilen ey serotonina retiminde beynin kulland bir Vcut metobolitidir. La serotonina ne olduunu zaten biliyorsunuz. Bilmeyenler IIN iki kelimeyle tekrar hatrlatalm. La serotonina mutluluktan sorumlu beyin hormonudur. Ayn Zamanda, itah, almas Sinir, vb uyku. gibi davranlarda etkisi vardr. 5-htpnin alm 5-hidroxitriptófano-dr. ISRS (selektif serotoninin Geri alm inhibitrleri) trevi ilalar gibi beyinde etki yapar. Los SEE olarak 5-HTP bir antidepresan etki sahibidir. Kesinlikle gl bir eydir 5htp. yle dier Bitkisel ilalarda olduu gibi dikkatsizce kullanmamalsnz. etkilidir Kesinlikle. Baz bate lkelerinde 5htpden yaplm kimyasal ilalar da mevcuttur. 5htpyi DOAL amino SAIC olarak bulmanz mmkn olduu gibi ayn Zamanda Vcut tarafndan da retilmektedir. Yukarda bahsettiklerimiz Vcut tarafndan retilen 5htpdir. La olarak ise bitkilerden alnm 5htpyi kullanyoruz. 5htp kaliteli bir uyku uyumanz salar. 5htp ile dier anksiyolitik ve antidepresanlarda olduu gibi akamdan kalma hissi olmadan uykudan sonra uyuukluu yaamazsnz. SRF bu zellii dolaysyla taktire ayandr. Uyku ile tedaviyi birbirinden ayrabilen bien nadir antidepresanlardan biridir. Anksiyolitikler de ise uyuukluk yapmayan Yok gibidir zaten. Yani uyku fasl zamannda cinco yaanr gzelce. Uyku bittiinde ise bitmitir. Bizim i bilmez Antidepresivos gibi gn Boyu ayakta uyutmaz. 5htpnin orta iddetli depresyonda etkili olduu rapor edilmitir. Bu anlamda depresyon hastalar hastalklar bien ileri derecede deilse 5htpnin faydasn rahatlkla hissedebilirler. Nitekim ben de kullanrken bir nee patlamasna uruyor, enerjik bir ekilde insanlarla diyaloa geiyor cinco bir espirili insán geliyorum halina. nsanlar bendeki deiiklii Hemen fark ediyorlar. Ben onlara hi bir ey sylemesem de. Depresyonun yan SRA serotonina dklnn Panik Atak, okb - obsesyon - fobiler - anksiyete bozukluklarn tetikledii bilinmektedir. Bu bu sebeple hastala mptela insanlar 5htpnin faydasn greceklerdir. Ben de Bir obsesif kompulsif Davran bozukluu hastas ve anksiyete bozukluu hastas olarak 5htpnin kullandm antidepresanlarn yzde doksanndan daha baarl olduunu syleyebilirim. 5-HTP kullanrken takntlarm bien BYK Oranda azald. Bu ilac uzun sre kullanmay planladm. Ama bir iki yan etkisi Beni rahatsz ettii IIN kullanmaya devam edemedim. Dk serotonina seviyesinin arte itah tespitlerdendir yapt bilinen. Dolaysyla 5htp serotonina seviyenizi artrrken itahnz da azaltmaktadr. 5htpyi SRF bu zelliinden dolay itah Kesici olarak kullananlar mevcutmu biliyor musunuz Bu bien Gzel Bence bir Haber. Ayrca 5htpnin migren tedavisinde kullanlmas cinco ba arlarn azalmas Gzel bir dier zelliklerinden. Kullanan kiiyi enerjik yapmas ise bu antidepresannn en sevdiim zelliklerinden birisi. Biliyorsunuz dier Antidepresivos cinco rahatlatc psikolojik / Tedavi edici ilalar kiilerde az Veya bien sedasyon yani uyuukluk oluturuyorlar. 5htp ssri grubu ilalar cinco gerekiyor Mao grubu antidepresanlarla kullanlmamas. Kullanmadan NCE dier antidepresan tedavinizi kesmeniz Veya doktora danmanz gerekiyor. 5htp dier Antidepresivos kadar olmasa da kulanclarnda Cinsel sorunlar oluturmaktadr. Kimi kiilerde cinsellie ar reaksiyon, ou kiilerde ise Cinsel isteksizlik yapmas gzlemlenen yan etkilerinden. 5htp Baz insanlarn sindirim sistemini olduka hareketlendiriyor ve srekli ishalmi gibi bir duro oluturabiliyor. Ben solgar 5htp kullandm. 5htp solgar firmasndan olduu gibi 5htp GNC de mevcut. ikisi de iyi firma ama ben solgar bir párrafo daha nde grmekteyim. rnleri daha ucuz cinco bana etkili gibi geliyor. Kullandm solgarn 5htpsi L-Hidrositriptofan, grifonnia simplicifoli bitkisinin ekirdek ekstresinden retiliyor. Ayrca iine kediotu kk (raíz Valeryan) VE B6 Vitamini de katmlar. 35 en precio que tl. iinde maalesef 30 kapsl var. Gnde bir Veya iki tane almanz gerekiyor. Ben bir tanede etkisini grdm. Ama bu haliyle bilis piyasadaki en Pahal antidepresandan daha da Pahal. Gncninkini ise hi sormayn o 40 KSR tl. civarnda ayn miktarda kapsl ieriyor. Sonu olarak, 5htp kullanmaya ciervos Bitkisel bir antidepresan. fazla Etkinlii cinco yan etkisi az Olan bu Bitkisel antidepresan kendini kullananlar Memnun edecektir diye dnyorum. depresyon Ancak cinco obsesyon - anksiyete rahatszlklarnda hi bir es decir yaramasa endiesini de son szden NCE Añadir y istiyorum. Benim durumum orta iddetteydi ve yukarda anlattm ekilde Fayda ve ancak grdm etkilerini, daha ileri derecede hastalar IIN 5 htpnin hi bir etkisi olmayabilecei ihtimalini yazy yazdktan sonra deerlendirip hijo no olarak ekleme Gerei hissettim. Unutmayn yukardaki yaz kendi fiziksel ve psikolojik durumumla ilgili. Sizdeki Arsa duro daha, hi bir etki grmeyip paranz pe atmak durumunda kalabilirsiniz. Bilginize. Mensajes relacionados: Comentarios Haziran 16 2013, 19:14 yazs iin omercan tarafndan yaplan yorum tekrar merhaba. lustral azaltarak kestip 5 HTP vosotros baladm. lustraln ekilme belirtileri tam olarak gemedii IIN eczac 5 HTP yardmc olabilir dedi. gnde iki tane Almay dnyorum. Tam Acaba hangi saatlerde alyordunuz etkisi ne zaman ortaya kmaya balar teekkrler. 17 Haziran 2013, 10:56 yazs iin Obsesif-takntYnetim tarafndan yaplan yorum Sabahlar kahvaltdan sonra bir Adet alyordum. Genel antidepresan alm alkanlmdan dolay. Ama ayrca bu konuda bir ey okudum da uyguadm Byle yaptm hatrlamyorum. Konu hakknda u bir un Kesin bilgim Yok. 16 Haziran 2013, 15:10 yazs iin Serdar tarafndan yaplan yorum itah kesiyor, oburlua faydal. cinsel istei azaltmas cinco ilikilerimde alnan azaltmas hazz cinco itah kesmesi belirgin yan etkileri. sosyal Fobi IIN kullanyorum.5 HTP itahl olduum ve Cinsel hayatm olmad IIN IIN benim harika bir ila seguidor de 0.5 HTP os 5 yldzl pekiyi veriyorum. antidepresanla beraber kullanmay denediimde Hafif manyadm farkettiimi syleyebilirim. bu yzden antidepresan braktm. anidepresanlar Hayvan gibi acktryor nki. her ne kadar Hayvan gibi yaasamda yle. yemek yiyor masyurbasyon yapyor ve var hayatma olmayan párrafo aktarm IIN alyorum. 19 Mays 2013, 15:51 yazs iin omercan tarafndan yaplan yorum bir ka yan etkisi yznden braktnz sylemitiniz. Acaba zel deillerse renebilir miYim nk ben de kullanmaya balayacam. 19 Mays 2013, 19:28 yazs iin Ynetici tarafndan yaplan yorum bende ar Cinsel DNCE cinco oluturdu fiziksel Hali. 19 Mays 2013, 19:32 yazs iin omercan tarafndan yaplan yorum ARDM. Cinsel Hali Negativo etkileyecek bir ila gibi grnyor dardan. teekkrler. 11 Mays 2013, 11:28 yazs iin omercan tarafndan yaplan yorum sizce lithuril ile kullanm bir sorun yaratr m 11 Mays 2013, 17:03 yazs iin Ynetici tarafndan yaplan yorum mercan Bey tekrar merhaba. Prospekts bir bilgilerinde no bulamadm. Kombinasyonlarda iyi bir psikiyatra danmak en iyisi. Hep ila etkileimlerinden korkmuumdur. 23 UBat 2013, 14:27 yazs iin omercan tarafndan yaplan yorum rlxon kullanan var m Acaba UBat 12 2013, 21:01 yazs IIN omercan tarafndan yaplan Mao yorum ve ssri turu ilaclarla tehlikeli Olan 5 HTP Anafranil gibi klomipraminlerle beraber alindiginda tehlikeli olur Acaba mu 13 UBat 2013, 11:19 yazs iin Ynetici tarafndan yaplan yorum Klasik antidepresanlarla kullanmna ilikin olumsuz bir ey duymadm. Ama tamaño ilac reete eden doktorunuza sormak Bence en doru Hareket tarz olur. Bu konuda bir bir bilgiye ularsanz bizimle de paylan ltfen. nk tam olarak bilmediimiz bir Konu. 20 UBat 2013, 17:50 yazs iin tarafndan omercan yaplan yorum yi 5 HTP sordum etkileim olur dediler. aynsn eczane de dedi. sonra rlxon u sordum ONUn iin de aynsn dedi o yzden bir ey alamadm. eczane bana omega 3 solgar tavsiye etti lakin rendiim kadaryla genel olarak resisten yalarnn kullanm kilo yapyormu almadm oyzden. kilo Olay yznden bi de Pharmaton kullanamyorum. zayflamak iin de Bir ey kullanmak isterdim lakin Geen zamanlarda televisión de grdm bir Adam dobladillo dobladillo antidepresan zayflama ilac kullannca lm. 21 UBat 2013, 09:47 yazs IIN Ynetici tarafndan yaplan yorum Beklediim yorumunuz IIN teekkrler. 27 Ocak 2013, 15:04 yazs iin Mehmet Ali tarafndan yaplan yorum Bir haftadr gnde iki Adet solgar 5htp kullanyorum bir ka gnde bir enerji ve el arte moral verdi hijo ama 3-4 gn Byle bir faydasn da grmedim. Belki de ALTM etkilerine. Bir de ikinci ya da nc gn biraz Ishal yaptn zannediyorum. ONUn haricinde ahsen ne ne yan etki olumlu etki grdm. 15 Ekim 2012, 20:40 yazs iin arifcic tarafndan yaplan yorum Arkadalar, 5-HTPnin etkilerini merak edip ONU kullanmak isteyenler, belirttiim trden ilalarn braktktan sonra ONU denemeliler. Yarndan itibaren yola 5-HTP olmadan devam edeceim. Dier denemelerime dair gzlemlerim netletikten sonra, yorumlarm paylaacam buradan. 15 Ekim 2012, 23:04 yazs iin Ynetici tarafndan yaplan yorum bien nemli paylam Arif Bey teekkrler. 11 Ekim 2012, 14:34 yazs IIN arifcic tarafndan yaplan yorum 5-HTP, daha geenlerde benim de dikkatimi ekmiti fakat fazla zerinde durmamtm. Deerli sitio yneticisinin bu paylamnn zerine, 5-HTPBaka birka ey daha denemeye balayacaktm zaten yarndan itibaren. Sre olgunlatktan sonra deneyimlerimi sizlerle, ayrntl bir ekilde paylaacam. Hoakalnz. 12 Ekim 2012, 01:19 yazs iin Ynetici tarafndan yaplan yorum Deneyimlerinizi merakla bekliyorum.




No comments:

Post a Comment